הצג הכל

משלוח חינם בקנייה ב- 250 ₪ ומעלה | 09-9510100

כיצד נבחר כיסא בטיחות

סלקלים, כסאות בטיחות ובוסטרים לכל שלב התפתחות

בין אם אתם מצפים לתינוק בפעם הראשונה או שאתם מעוניינים להתאים כיסא בטיחות לשלבי ההתפתחות השונים של ילדכם, כל כיסאות בטיחות של צ’יקו מתוכננים לנוחות, בטיחות ושקט נפשי. חדשנות ברמה עולמית, וידידותיות למשתמש הופכים את מושבי הבטיחות של צ’יקו לקלים להתקנה ולאבטחת הבייבי שלך, מה שהופך כל נסיעה לבטוחה הרבה יותר. לצ’יקו מושבי בטיחות לילדים המתאימים לכל הגילאים.

סלקלים

מגיל לידה עד שנתיים

כיסאות בטיחות דו כיווניים

מגיל לידה עד שש שנים

כיסאות בטיחות מסתובבים

מגיל לידה עד שש שנים

כיסאות בטיחות All-in-One

מגיל לידה עד עשר שנים

כיסאות בטיחות משולבי בוסטר

מגיל שנתיים ואילך

בוסטרים

מגיל ארבע שנים ואילך

כיצד נבחר את מושב הבטיחות המתאים ביותר

המידע שלהלן יעזור לכם לבחור את ההתאמה הטובה ביותר למשפחתך בהתבסס על הגיל, הגובה והמשקל של ילדך.

סלקלים

הסלקל מערסל את התינוק החדש שלך לאורך כל הטיולים המוקדמים ביותר שלכם. הסלקלים יותקנו נגד כיוון הנסיעה בלבד ומורכבים משני חלקים – מנשא נשלף ובסיס הנשאר ברכב. מעוצב לניידות קלה, ניתן להכניס את הסלקל אל המכונית או להוציאו ממנה, לחבר ישירות לעגלה, מבלי להפריע לתינוק. הסלקלים מתחברים ישירות לעגלות! 

כיסאות בטיחות דו כיווניים

כאשר תינוקך גדל ומתפתח לפעוט, כיסא בטיחות דו כיווני מאפשר לבצע מעבר מהתקנה נגד כיוון הנסיעה להתקנה עם כיוון הנסיעה לשימוש עם ילדים עד משקל 29.4 ק”ג. כיסאות בטיחות דו כיוונים נשארים במכונית מכיוון שהם אינם נצמדים לבסיס או לעגלה. 

כיסאות בטיחות מסתובבים

מציע את כל המאפיינים של כיסאות בטיחות דו כיווניים, אך כולל את הנוחות הנוספת של סיבוב ב- 360 מעלות, המספק חוויה אופטימלית באבטחת ילדכם בהכנסה או הוצאה בנוחות מהמושב. מושב בטיחות מסתובב מתאים להתקנה נגד כיוון הנסיעה עבור תינוקות ופעוטות ופשוט מסתובב לכיוון הנסיעה כאשר מתקיימים דרישות גובה או משקל.

כיסאות בטיחות All-in-One

כיסאות בטיחות הכל-באחד (All-in-One) מושלמים לרכישה, מדובר בכיסא בטיחות אחד שיעבור לאורך כל שלבי ההתפתחות של ילדכם. מספק את כל היתרונות של כיסאות בטיחות דו כיווניים, ובנוסף מציע שימוש ממושך במצב בוסטר. כיסאות בטיחות All-in-One נשארים ברכב מכיוון שהם אינם נצמדים לבסיס או לעגלה.

כיסאות בטיחות משולבי בוסטר

כיסא הבטיחות בעל מצב חגורת בטיחות ומצב בוסטר יותקנו עם כיוון הנסיעה בלבד. לכיסא הבטיחות הגבהה למנח חגורת הבטיחות. סוג זה של כיסא בטיחות מאפשר לך לשמור על הגנת חמש נקודות חגירה של ילדך לאורך זמן רב ככל האפשר, עד שתחליט לעבור ולהשתמש בחגורת הבטיחות של הרכב (כשהילד בן 4 לפחות). כיסאות בטיחות משולבי בוסטר הם אופציה נהדרת עבור האחים הבוגרים אם צריך לפנות את כיסא הבטיחות לאחים הצעירים יותר. 

בוסטרים

הבוסטר עוזר להגביה ולמקם ילדים בוגרים למנח אופטימלי לחגורת הבטיחות של הרכב ללא ריפוד או תמיכה נוספים. ניתן לבחור בין הבוסטר עם הגב הגבוה להגנה רבה יותר על הראש והכתפיים או להסיר את משענת הגב לאפשרות ניידת יותר וקלת משקל. 

הרשמה / התחברות

או
1