הצג הכל

משלוח חינם בקנייה ב- 250 ₪ ומעלה | 09-9510100

לידה, במיוחד של ילד ראשון, היא אירוע מרגש, שלא תמיד ניתן להתכונן אליו מראש. גם אם עשיתם את כל הבדיקות האפשריות, וגם אם הגעתם לכל מפגשי ההכנה ללידה, שום דבר לא באמת יכול להכין אתכם לרגע הזה שבו אתם רואים לראשונה את התינוק שלכם, ומגלים יחד איתו עולם חדש לגמרי. ואפילו אם זה ילד שני או שלישי – לכל תינוק האופי שלו, וכל ילד מלמד את הוריו משהו אחר. אבל… גם אם ההורות מזמנת לכם הפתעות רבות, עדיין תוכלו להתכונן אליה, או לפחות לוודא ששום דבר לא חסר לכם לקראת הלידה.

תוכנית לידה

לנשים שכבר חוו לידה, צירוף המילים “תוכנית לידה” נשמע אולי קצת משעשע. בסופו של דבר, את יכולה לתכנן במדויק איפה תלדי, מי יהיה איתך, ואיך תתנהל הלידה, אך בפועל הכול עשוי להשתנות בהתאם להתקדמות הלידה. יכול להיות שתחליטי שאת רוצה לידה טבעית וברגע האמת תבחרי באפידורל, וייתכן גם שהלידה תתחיל ותיגמר מהר בלי שבכלל תספיקי להתלבט בנושא. אז מה עושים? האם באמת צריך לבנות תוכנית לידה? כמובן שלא, אך כדאי בהחלט להקדיש מחשבה לאופן שבו את רוצה ללדת. אם לדוגמה את רוצה ללדת בבית חולים, כדאי לסייר בבית החולים המיועד מראש, כך שביום הלידה תדעי לאן עלייך להגיע. תוכלי גם להתייעץ עם חברות, לשמוע המלצות ולהיפגש עם אנשי מקצוע שיסייעו לך לתכנן את הלידה האידאלית מבחינתך. בשורה התחתונה – מומלץ לבנות תוכנית לידה, אך יש להיות מוכנה לזה שהתוכנית הזאת תשתנה בהתאם לצרכים שלך ושל תינוקך בזמן הלידה.

איזה ציוד באמת צריך לפני הלידה?

במשך תשעה חודשים הקטנצ’יק נהנה מסביבת-חיים אידאלית. בקרת טמפרטורה, מזון שמגיע בדיוק בזמן והקול המרגיע של אמא. אך אחרי הלידה התינוק יצטרך להסתגל לחיים מחוץ לרחם, ולשם כך תצטרכו לא מעט ציוד שיסייע לצלוח את החודשים הראשונים. מכיוון שאחרי הלידה לא יהיה לכם הרבה זמן פנוי, כדאי להצטייד מראש בכמה פריטים מרכזיים:

  • מיטת תינוק ומצעים מתאימים: בחרו מיטה מחומרי גלם איכותיים ובטוחים לשימוש. כדאי גם לבחור מיטה המצוידת בגלגלים שתאפשר תנועה נוחה ונענוע עדין להרגעת התינוק.
  • עגלת תינוק:עגלת תינוק היא פריט הכרחי שכדאי לרכוש לפני הלידה, ומומלץ להתנסות בשימוש בה בחנות בטרם הרכישה.
  • כיסא בטיחות: כדי שתוכלו לנסוע עם התינוק הביתה בבטחה תצטרכו להצטייד בכיסא בטיחות המתאים לגילו של היילוד.
  • שידת החתלה: שידת החתלה תספק לכם גם מקום אחסון וגם משטח נוח לחתל את התינוק החדש.
  • בגדים: כשאתם בוחרים בגדים לתינוק כדאי לזכור כי ייתכן שתצטרכו להחליף לו בגדים כמה פעמים ביום. לכן כדאי לרכוש כמה סטים של חולצות מעטפת ומכנסיים, ולוודא שהבגדים עשויים מכותנה מלאה המתאימה לעורו העדין של התינוק.
  • בקבוקים: גם אם את מתכוונת להניק, כדאי לוודא שיהיה לפחות בקבוק-שניים בבית ומזון לתינוקות, למקרה הצורך.
  • מוצץ: לא כל התינוקות אוהבים מוצץ, אך לעיתים הוא עוזר לתינוק להירגע, והוא עשוי לצמצם גם את הסיכוי למוות בעריסה.
  • אמבטיה לתינוק: כדי לקלח את התינוק בנוחות ובבטיחות תוכלו להצטייד באמבטיה לתינוק.
  • חיתולים: חיתולים חד-פעמיים וחיתולי טטרה הם מצרך בסיסי שרצוי מאוד לרכוש לפני הלידה.
  • טואלטיקה ותרופות: סבון גוף, שמן תינוקות, משחת החתלה ואלכוהול לחיטוי הם פריטים שכדאי שיהיו בבית לקראת הלידה. מלבד זאת, חשוב מאוד לבחור באבקת כביסה המתאימה לעור רגיש.

אלו הם הדברים המרכזיים שתצטרכו לקראת הלידה. אבל ככל שתכירו יותר טוב את התינוק שלכם, ואת הצרכים שלכם כהורים, תוכלו לבחור את הפריטים המשלימים. לדוגמה, תיק החתלה אפשר לרכוש גם אחרי הלידה, וגם פריטים כמו סטריליזטור לבקבוקים או משאבת חלב אפשר לרכוש בהמשך, אם תרגישו שיש בכך צורך. הכלל המנחה המרכזי הוא – נסו ליצור סביבה נוחה ונעימה עבורכם ועבור התינוק. מה שיקל על ההתנהלות היום-יומית שלכם בוודאי יעזור גם לקטנצ’יק שלכם.

אתר מאובטח
שליחויות מהירות
רשת בפריסה ארצית
מחירים אטרקטיביים
מותגים מובילים
ייעוץ וליווי בתהליך הרכישה

הרשמה / התחברות

או
1