הצג הכל

משלוח חינם בקנייה ב- 250 ₪ ומעלה | 09-9510100

כיסאות בטיחות

בין אם אתם מתלבטים באיזה סלקל / כיסא בטיחות / בוסטר לבחור או שאתם מומחים במושבי הבטיחות שלנו ויודעים בדיוק מה אתם מחפשים – אנחנו כאן בשבילכם! יצרנו את העמוד הזה כדי לעזור ללקוחות שלנו להרגיש בטוחים במושב הבטיחות שהם בוחרים עבור הקטנים שלהם. כל מושבי הבטיחות של Chicco מתוכננים במומחיות לנוחות, בטיחות ושקט נפשי. החדשנות ברמה העולמית שלנו והידידותיות למשתמש הופכות את מושבי הרכב שלנו לקלים להתקנה ולשימוש, ומקנים לילדכם נסיעה נעימה, בטוחה ומפנקת.

למה לבחור בכיסאות הבטיחות של צ'יקו?

צ’יקו הינו מותג מושבי בטיחות מהימן ומוביל עבור הורים ברחבי העולם במשך 60 השנים האחרונות.
כיסאות הבטיחות שלנו מדורגים ברמה הגבוהה ביותר וזוכים בשלל פרסי בטיחות קפדניים.

תכונות חדשניות כמו מחווני רמת הבועות ™RideRight או מהדק הלאטשים המכפיל כוח ®SuperCinch הפכו את מושבי הבטיחות של Chicco לקלים ביותר להתקנה מדויקת ובטוחה – בכל פעם. רבים מהמוצרים שלנו פותחו ועוצבו כדי לגדול יחד ולהתאים לשלבי ההתפתחות השונים של ילדכם וזאת כדי שתוכלו לבחור באפשרות הטובה ביותר עבורכם ובמחיר שווה לכל נפש.

Chicco מחויבת גם ליצור מוצרים בני קיימא עדינים יותר לכדור הארץ ולילד שלך.

סלקל לתינוקות

התקנה נגד כיוון הנסיעה בלבד

החל מהנסיעה הראשונה הביתה מבית החולים, לאורך כל הטיולים בחודשים הראשונים, הסלקל מותקן נגד כיוון הנסיעה בלבד ומורכב משני חלקים – מנשא נשלף עם ידית מתכווננת ובסיס הנשאר ברכב.

תמיכת ראש וגוף נוספת הניתנת להסרה הופכת אותו למושב אידיאלי עבור יילודים. הסלקל תוכנן ועוצב לניידות קלה, אל המכונית וממנה, הכנסה ישירות לתוך העגלה, מבלי לפתוח או להפריע לתינוק.

הסלקלים של Chicco מדורגים ברמה הגבוהה ביותר ובנויים לנוחות יומיומית ונכנסים ישירות לעגלות המשולבות של Chicco.

  • מורכב ממנשא עם ידית מתכווננת ובסיס הנשאר ברכב.
  • מותקן בצורה מאובטחת בתוך / מחוץ לבסיס לשהייה ברכב או בעגלה.
  • כולל כרית ריפוד נשלפת למיקום נכון של התינוק.
  • מערכת הידוק SuperCinch® Force-Multiplying LATCH – הידוק מקסימלי ללא הפעלת כח.
  • בדים הניתנים לכביסה במכונה
clp-convertible-car-seats-hero-1200x960

כיסאות בטיחות דו כיווניים מגיל לידה

התקנה נגד כיוון הנסיעה + התקנה עם כיוון הנסיעה

כשהתינוק שלך גדל לפעוט, כיסא בטיחות רב תכליתי עוזר לכם להתכונן לבצע את המעבר מישיבה נגד כיוון הנסיעה לישיבה עם כיוון נסיעה, לשימוש בילדים עד משקל 29.5 ק”ג.
כיסא בטיחות רב תכליתי לילדים משמש להתקנה נגד כיוון הנסיעה עבור תינוקות ופעוטות ומאפשר התקנה עם כיוון הנסיעה כאשר הילד עונה לדרישות הגובה והמשקל.
כיסאות בטיחות רב תכליתיים נשארים במכונית מכיוון שהם אינם נצמדים לבסיס או לעגלה. הכיסאות מתוכננים להיות קלים להתקנה ומאובטחים, עם תכונות כמו מערכת מחוון מצבי הישיבה ®RideRight המספקת זווית ההתקנה אופטימלית ובטוחה, ומערכת ®ReclineSure בעלת 9 מצבי שכיבה / ישיבה – המאפשרת התאמה אופטימלית לכל סוגי הרכבים ומפצה על הזווית הטבעית של מושב הרכב.

  • ®DuoGuard מערכת הגנה מפני פגיעות צד מספקת שתי שכבות של הגנה עם כיסוי נוקשה בריפוד הכיסא, בדי הכיסא משולבים בחומר בולם זעזועים הנגרמים מפגיעות הדף EPS המקיפים את הראש ופלג הגוף העליון.
  • משענת ראש מתכווננת לגובה בכדי להתאים בצורה מקסימלית לקצב הגדילה של הילד.
  • ®SuperCinch מערכת התקנה בעלת מחברי לאטשים פרימיום ומערכת הידוק הרצועות  (להידוק מקסימלי ללא הפעלת כוח) הופכות את כיסאות הבטיחות של צ’יקו לקלים ביותר להתקנה.
  • מערכת הידוק ונעילת חגורות הבטיחות ®LockSure.
  • ™CupFolders לכיסא יש שני מחזיקי כוסות המתקפלים כאשר אינם בשימוש.
  • בדים הניתנים לכביסה במכונה.

כיסאות בטיחות מסתובבים

התקנה נגד כיוון הנסיעה + התקנה עם כיוון הנסיעה

כיסא בטיחות מסתובב מספק את כל היתרונות של כיסא בטיחות דו כיווני עם הנוחות הנוספת של סיבוב ב- 360 מעלות. תכונת הסיבוב מאפשרת לך לסובב את מושב המכונית כך שיפנה לכיוונך, ומספקת חוויה אופטימלית באבטחת ילדך בנוחות בהכנסה או הוצאה מהמושב. כיסא בטיחות מסתובב מתאים להתקנה נגד כיוון הנסיעה עבור תינוקות ופעוטות ופשוט מסתובב לכיוון הנסיעה כאשר מתקיימים דרישות גובה או משקל. כיסאות בטיחות מסתובבים נשארים במכונית מכיוון שהם אינם נצמדים לעגלה. כיסא בטיחות פיט360 קלירטקס בעל מנגנון נעילה חדשני ™ LeverLock להתקנה בטוחה ויציבה של חגורת רכב.

  • ®DuoGuard מערכת הגנה מפני פגיעות צד מספקת שתי שכבות של הגנה.
  • כרית פנימית ומגן ראש לתמיכה טובה יותר ומותאמת לתינוקות והגנה על הראש והגב
  • מערכת חגירה מהירה וחדשנית Quick-Secure הכוללת אבזם מגנטי לחזה, משענת ראש מתכווננת ל15 מצבים, כיסים לרתמות ואבזם מפשעה מושען קדימה מאפשרים חגירה קלה מהירה ובטוחה.
  • לכיסא 2 מחזיקי כוסות נשלפים וגמישים ניתנים להסרה ולשטיפה
  • בדים הניתנים לכביסה במכונה

כיסאות בטיחות All-in-One

התקנה נגד כיוון הנסיעה + התקנה עם כיוון הנסיעה + בוסטר

כיסאות בטיחות All-in-One מושלם בגודלו לרכבכם וילווה אתכם מלידה ועד למצב בוסטר. הכיסא מספק את כל היתרונות של כיסא בטיחות ומציע שימוש נוסף באמצעות מצב בוסטר.
כיסאות בטיחות All-in-One נשארים במכונית מכיוון שהם אינם נצמדים לבסיס או לעגלה.
הכיסאות מספקים התאמה ונוחות מעולים לילדים מגיל לידה ממשקל 2.3 ק”ג ועד 45.3 ק”ג. ועד לגובה של 145 ס”מ ומעניקים להורים שקט נפשי לשנים הבאות!

  • ®DuoGuard מערכת הגנה מפני פגיעות צד מספקת שתי שכבות של הגנה.
  • ®SuperCinch מערכת התקנת מחברי לאטשים פרימיום להידוק מקסימלי ללא הפעלת כוח. הופכים את כיסאות הבטיחות של צ’יקו לקלים ביותר להתקנה.
  • משענת ראש מתכווננת ל-9 מצבים וקלה להארכה בכדי להתאים בצורה מקסימלית לקצב הגדילה של הילד.
  • 9 מצבי ישיבה / שכיבה מספקים את ההתאמה הטובה ביותר ברכב ונוחות לילד.
  • מערכת הידוק ונעילת חגורות הבטיחות ®LockSure.
  • ™CupFolders לכיסא יש שני מחזיקי כוסות המתקפלים כאשר אינם בשימוש.
  • בדים הניתנים לכביסה במכונה.

כיסאות בטיחות משולבי בוסטר

התקנה עם כיוון הנסיעה + בוסטר

כשהפעוט גדל והופך לילד, כיסא הבטיחות בעל מצב רצועות בטיחות ומצב בוסטר מספק הגנה מירבית. השימוש ברצועות הבטיחות של הכיסא / חגורות הבטיחות של הרכב מסייעות לילדך במעבר קל מכיסא בטיחות בעל 5 נקודות חגירה לישיבה במושב רכב עם חגורת בטיחות.
יש להשתמש בחגורת 5 הנקודות המשולבת עד שילדך יעמוד בדרישות הגובה והמשקל. ניתן לעבור ולחגור את חגורת הבטיחות של הרכב כשהילד בן 4 לפחות.
תכונות כמו 4 מצבי ישיבה / שכיבה, ריפוד מוקצף כפול, מחברי לאטשים ומערכת הידוק הרצועות הופכים את ההתקנה לפשוטה בעוד שמשענת הראש המתכווננת מספקת נוחות וביטחון לילד שלך.

  • ®DuoGuard מערכת הגנה מפני פגיעות צד מספקת שתי שכבות של הגנה עם כיסוי נוקשה בריפוד הכיסא.
  • מושב עמוק במיוחד ®ErgoBoost עם ריפוד מוקצף כפול לנוחות מרבית.
  • משענת ראש מתכווננת ל-9 מצבים וקלה להארכה בכדי להתאים בצורה מקסימלית לקצב הגדילה של הילד.
  • 4 מצבי ישיבה המספקים את ההתאמה הטובה ביותר ברכב ונוחות לילד.
  • מערכת הידוק ונעילת חגורות הבטיחות ®LockSure – מסייעת להתקנה מאובטחת באמצעות חגורת הרכב בדרך קלה ונוחה עם נתיב חגורה ונעילה מובנית.

בוסטרים

בוסטר עם גב + בוסטר ללא גב

ניתן להשתמש בבוסטר כשהילד גדול מספיק לעבור מחגורת 5 הנקודות המשולבת בכיסא הבטיחות לחגורת הבטיחות של הרכב. כדי להשתמש בבוסטר, ילדים חייבים להיות בני 4 לפחות, במשקל של 18-45.3 ק”ג ולשבת באותה תנוחת ישיבה לאורך כל הנסיעה ברכב.

ישנם שני סוגים של בוסטרים – בוסטר עם גב ובוסטר ללא גב.

בוסטר עם גב מציע הגנה על הראש והגב בתוספת קליפ נועל חגורה למיקום חגורת הבטיחות של הרכב.

בוסטר ללא גב הוא אופציה קלת משקל וניידות כך שילדך יוכל להיות מאובטח כראוי באמצעות חגורת הבטיחות של הרכב.

  • ®DuoGuard מערכת הגנה מפני פגיעות צד מספקת שתי שכבות של הגנה עם כיסוי נוקשה בריפוד הכיסא בדי הכיסא משולבים בחומר בולם זעזועים הנגרמים מפגיעות הדף EPS המקיפים את הראש ופלג הגוף העליון. (בבוסטרים בעלי גב גבוה)
  • משענת ראש מתכווננת ל-10 מצבים (בבוסטרים בעלי גב)
  • הבוסטר מרופד בטכנולוגית ™ErgoBoost – ריפוד קצף ארגונומי כפול שמעניק רכות ונוחות ומשולב בחומרים סופחי אנרגיה Eps.
  • CupFolders™ לבוסטר יש שני מחזיקי כוסות.

שאלות ותשובות

דרישות השימוש בכיסאות בטיחות לרכב מבוססות על גובה, משקל, ובמקרים מסוימים, גיל מינימום. בין אם אתם בוחרים בסלקל לתינוק בן יומו או בכיסא בטיחות לילד, תמיד חשוב לבדוק ולהבין את הוראות השימוש עבור כיסא בטיחות ספציפי.

כן, ישנם שני סוגים של כיסאות בטיחות לרכב בהם ניתן להשתמש עבור תינוקות מגיל לידה, פעוטות (ואפילו ילדים). (ניתן להשתמש בכיסא בטיחות דו כיווני עם התקנה נגד כיוון הנסיעה עבור תינוקות ופעוטות. הכיסא מאפשר התקנה עם כיוון הנסיעה כאשר דרישות הגובה או המשקל מתקיימות כאשר ילדכם גדל).

כיסא בטיחות All-in-One לרכב מספק את אותם היתרונות כמו כיסא בטיחות דו כיווני לשימוש ממושך וכולל בנוסף מצב בוסטר לילדים גדולים יותר. כך שניתן להשתמש באותו כיסא בטיחות מגיל לידה ועד לגיל 10 שנים. הכיסא מכיל בתוכו 4 מצבי שימוש: מצב סלקל, מצב כיסא בטיחות עם ישיבה נגד כיוון הנסיעה, ישיבה עם כיוון הנסיעה, מצב בוסטר

כל כיסאות הבטיחות של Chicco נבדקו כדי לעמוד בתקן הבטיחות האמריקאי, הכולל בדיקות ריסוק וכן לוודא שכל רכיב עומד בכל הדרישות הפדרליות עבור מושבי רכב.

ברוב המקרים, המושב האחורי האמצעי הוא המקום הבטוח ביותר עבור כיסא הבטיחות שלך. עם זאת, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון, והחשוב ביותר הוא מיקום המושב המאפשר לך להתקין את מושב הבטיחות שלך בצורה נכונה ועובד בצורה הטובה ביותר עבור המשפחה שלך. 

כיסאות בטיחות מציעים תכונות ואפשרויות רבות. לפני ביצוע רכישה, החליטו אילו תכונות חשובות ביותר למשפחה שלכם. והכי חשוב, מושב הבטיחות צריך להתאים לגובה, למשקל ולגיל של ילדכם. תכונות נוספות שכדאי לקחת בחשבון כוללות בדים קלים להסרה, גגון עם דירוג UPF, חגורות ללא צורך בהשחלה מחדש, רשת אוויר או בדים ללא כימיקלים.

התקנה והתקנה עם רצועות לאטש’ LATCH עם חגורת הבטיחות של הרכב הן שתי אפשרויות טובות כל עוד ההתקנה טובה והדוקה. אל תשתמש גם בחגורת הבטיחות של הרכב וגם ברצועות לאטש’ – LATCH בו-זמנית. התקנה עם כיוון הנסיעה, עליך להשתמש גם ברצועה העליונה במידת האפשר. עיין בהוראות השימוש של המוצר שלך כדי להבטיח שהתקנה עם רצועות לאטש/ LATCH היא אופציה המבוססת על מגבלת משקל הילד. עליך גם לבדוק את הוראות השימוש ברכב שלך כדי להתאים את מיקום הישיבה המתאימם לרצועות הלאטש’ LATCH.

הרשמה / התחברות

או
1