הצג הכל

משלוח חינם בקנייה ב- 250 ₪ ומעלה | 09-9510100

באילו מוצרים לתינוקות יש להצטייד לפני הלידה?

מועד הלידה מתקרב ואתו גדלים גם הציפייה וההתרגשות. זה הזמן להתחיל לארגן את הבית לקנן כדרך הטבע ולרכוש את כל המוצרים ההכרחיים. ישנם סוגים רבים של מוצרים לתינוקות, רובם ככולם חשובים ביותר. אך ישנם כאלו שפשוט אי אפשר להתחיל בלעדיהם.

רשימת מוצרים הכרחיים לתינוקות – על קצה המזלג

מיטת תינוק

מיטת תינוק זהו פרט חשוב והכרחי עם הגיע תינוק חדש למשפחה. מוטב להצטייד במיטה איכותית ובטיחותית טרם הלידה. יחד עם זאת ההמלצה בחודשים הראשונים לאחר הלידה היא לשכור עריסה קטנה יותר ולהציבה בחדר ההורים עד שהתינוק מעט יגדל.

שידת החתלה

זהו אומנם לא פריט חובה אולם מבין כל המוצרים לתינוקות, מדובר בתוספת נוחה במיוחד. במגירות השידה הנמצאות תחת משטח ההחתלה, ניתן לאחסן את בגדיו של התינוק, חיתולים או כל מה שעולה על הדעת וליהנות משטח אחסון יעיל נוסף ולא פחות חשוב – נגיש בעת ההחלפה.

סל קל

סל קל זהו כיסא הבטיחות אשר משמש על מנת להסיע את התינוק ברכב. כיום ניתן לרכוש סל קל שמתחבר לעגלה ובכך ליהנות מיתרון משמעותי, יותר לא תצטרכו להעיר את התינוק לאחר שנרדם. כמובן שכאשר קונים מוצרים לתינוקות יש לשים דגש על בחירת סלקל בטיחותי ואיכותי ועל כך לא מומלץ להתפשר כלל.

אמבטיה לתינוק

כמובן ששמירה על היגיינה היא חשובה לאין שיעור כבר מהיום הראשון ולכן גם אמבטיה תהיה כלולה ברשימת מוצרים לתינוקות אותם יש לרכוש בטרם עת.

עגלת תינוק

ואיך אפשר בלי עגלה? כיום קיימים דגמים רבים של עגלות איכותיות ומומלצות, אשר הופכות את הניידות עם תינוק קטן להרבה יותר פשוטה. העגלות החדשות רק הולכות ומשתפרות משנה לשנה, הן כוללות גלגלים עם בולם זעזועים, ריפודים נוחים במיוחד ומנגנון פתיחה וסגירה ביד אחת. כמו כן, עגלות אלו מספקות פתרון לכל שלבי חייו של הרך הנולד, החל מרגע הלידה בו צריך אמבטיה או סל קל ועד לרגע בו העולל גדל והופך לפעוט, מה שמצריך עגלת טיולון.

עגליס – מוצרים לתינוקות באיכות ובזמינות מירבית!

רכישת מוצרים לתינוקות עשויה להוות השקעה גדולה, מה שעלול להקשות על משפחות רבות, במיוחד במציאות הכלכלית של היום. היות ועגלות הן לא פעם מצרך יקר, אנו בעגליס מעמידים לרשותכם את האפשרות לרכוש עגלות חדשות או יד שניה וכן לשכור עגלות לתקופת החיים הראשונה ובכך לחסוך את ההוצאה הנלווית לקנייה, שזהו יתרון משמעותי עבורכם. כמו כן אנו מזמינים אתכם לרכוש מגוון מוצרים לתינוקות מכל הסוגים ובמחירים משתלמים ביותר!

להזמנת עגלה לתינוק או מגוון מוצרים לתינוקות צרו עמנו קשר עוד היום במספר – 09-9510100 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם!

אתר מאובטח
שליחויות מהירות
רשת בפריסה ארצית
מחירים אטרקטיביים
מותגים מובילים
ייעוץ וליווי בתהליך הרכישה

הרשמה / התחברות

או
1