תקנון ותנאי שימוש באתר האינטרנט – www.agalease-baby.co.il
ברוך הבא לאתר עגליס (“האתר”) המופעל ע”י חברת עגליס מוצרי תינוקות בע”מ
ח.פ. 514533256 (“עגליס” או “החברה”), אשר כתובתו הינה www.agalease-baby.co.il
פרטי הקשר של החברה הם:
- שם החברה: עגליס מוצרי תינוקות בע”מ ח.פ. 514533256
- כתובת למשלוח דואר: א.ת ג’וליס, מיקוד 2498000, ת.ד. 1061, ישראל
- דואר אלקטרוני: online_service@agalease.co.il
- טלפון: 09-9510100
- פקס: 04-9966699
- כללי
1.1. לשם נוחות הקריאה הדברים מנוסחים בלשון זכר, אולם מתייחסים לגברים ונשים באותה המידה.
1.2. האתר מאפשר רכישה מקוונת של מוצרים המשווקים על ידי עגליס (להלן: “המוצרים”) ללקוחות אשר נרשמו לאתר באמצעות יצירת חשבון או כאורחים. הרכישה באתר, תתאפשר בכפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן – “תנאי השימוש”). בכל מקום בתקנון בו נכתב “החברה” הכוונה גם ל”אתר” ולהפך, וכן למי מטעמם.
1.3. החברה שומרת לעצמה הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, ללא שתמסור על כך הודעה מראש. 1.4. תקנון זה מהווה את הבסיס לשימוש באתר והוא בלבד מסדיר את היחסים המשפטיים בין החברה לבין המשתמשים באתר. המשתמש באתר (להלן: “המשתמש”) נדרש לקרוא תקנון זה בעיון בטרם גלישה באתר ו/או רכישת מוצר באמצעות האתר. שימושך באתר מהווה הסכמה לתנאי תקנון זה ולשאר התנאים המופיעים ו/או שיופיעו באתר בעת שימושך. ככל שאינך מסכים למי מתנאי התקנון ו/או התנאים הנוספים באתר, הנך מתבקש להימנע מלעשות כל שימוש באתר לרבות הרשמה לאתר ו/או רכישת מוצרים באמצעות האתר.
המשך גלישה ועיון במידע המפורסם באתר ו/או רכישה של מוצר כלשהו באתר מהווים הסכמת המשתמש להוראות תקנון זה.
1.5. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמש באתר ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
1.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה קודמת, בכפוף לכל דין. כל שינוי בתנאי התקנון יכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר במסגרת התקנון. רק האמור בתקנון זה יחייב את האתר ואת החברה.
1.7. תכני האתר ויישומיו, כולם או חלקם, עשויים להופיע ולהיות מוצגים ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה תקשורתית אחרת. תנאי השימוש המפורטים בתקנון זה רלוונטיים וחלים על כל ערוץ ו/או מדיה תקשורתית בהם מופיעים ו/או יופיעו תכני האתר ו/או יישומיו, כולם או חלקם, בשינויים המחויבים.
1.8. בכל מקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין מידע המתקבל ממקור אחר, יגברו הוראות תקנון זה.
1.9. החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג באתר הוא המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להופיע באתר אי דיוקים ו/או שגיאות בתום לב והחברה לא תישא באחריות כלשהי לעניין מידע זה.
1.10. האתר עשוי לכלול קישור לאתרים או מאפיינים של צדדים שלישיים, לרבות באמצעות פרסומת, תמונות או מידע. יתכן והמידע באתר יכלול תוכן של צדדים שלישיים שאינם נשלטים ו/או קשורים לחברה. למען הסר ספק, החברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לשירותי או מאפייני צד שלישי כאמור לעיל. החברה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים.
1.11. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל עילה משפטית הנובעת מהשימוע על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במקרה הצורך בבית המשפט במחוז מרכז בלבד. במקרה של סתירה בין הוראות דין קוגנטיות החלות להוראות תקנון זה תגברנה הוראות הדין החל.
- תנאי סף לביצוע רכישה באתר
2.1. תנאי השימוש באתר שלהלן, מגדירים, בין השאר, את אופן השימוש באתר וכן מסדירים את אופן הזמנת המוצרים.
2.2. המשתמש/לקוח באתר הינו כל מי שעושה שימוש בפונקציות האתר, הן במישרין והן בעקיפין, רבות מבצע רכישה, מבקר, גולש ו/או כל שימוש אחר, בין אם דרך מחשב, נייד או כל דרך אחרת (להלן: “המשתמש”)
2.3. אתר אינטרנט זה (בתקנון זה “האתר”) מספק שירות מקוון המופעל על-ידי החברה ברשת האינטרנט, ומאפשר למשתמשים לרכוש את המוצרים המוצעים באתר. ביצוע הרכישה באמצעות האתר יתאפשר בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה במידה ולא יתקיים אחד מתנאי הסף הנ”ל:
- השימוש באתר מתאים לבוגר, מגיל 18 ומעלה. במידה והמשתמש קטין (מתחת לגיל 18) כל פעילות אשר תבוצע על ידיו באתר תחשב כאילו ניתנה הסכמת הקטין ו/או הממונים עליו.
- המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף, שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות, וחברת האשראי אישרה את ביצוע העסקה.
- המשתמש בעל תא דואר אלקטרוני פעיל.
- המען הינו לקוח קצה פרטי הרוכש לשם שימוש ביתי, פרטי ומשפחתי. לא תתאפשר מכירה סיטונאית ובסיטונאות.
- המען אליו יש לספק את המוצרים הינו בישראל, ונמצא במפת החלוקה של רשות הדואר.
- המוצרים המבוקשים זמינים במלאי האתר.
2.4. על אף האמור לעיל, החברה רשאית שלא לאפשר לאדם ולכל קבוצת אנשים את השימוש באתר, בין אם אושר שימוש כזה בעבר ובין אם לאו, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא צורך במתן הנמקה ו/או במתן הודעה מראש. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל יוסבר, שאי-מתן האפשרות להשתמש באתר יעשה בדרך-כלל מסיבות כגון אמצעי תשלום לא תקף, מסירת פרטים לא-נכונים, פגיעה בחברה, באתר ו/או בספק כלשהו ו/או פגיעה במשתמש אחר.
2.5. המשתמש באתר מצהיר כי הוא מקבל את כל האמור בתקנון זה, על סעיפיו השונים ומסכים לנהוג על פיהם.
2.6. יובהר כי, משתמש ירשום את עצמו לאתר פעם אחת בלבד, באמצעות יצירת חשבון אחד. החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר חשבונות כפולים.
2.7. כל משתמש מצהיר, מסכים ומתחייב לעמוד בכל התנאים הבאים:
- לא להעביר, לאסוף או לעשות שימוש בתכנים ו/או בפרטים ו/או בכל מידע אחר הנמצא באתר בין אם המידע כאמור שייך לחברה ובין אם לצד ג’.
- לא להעלות לאתר תוכן בלתי חוקי או תמונות המציגים אלימות, עירום (לרבות חלקי), אפליה, תוכן הפוגע בצד שלישי, תכנים פורנוגראפיים או בעלי רמיזה מינית, תכנים הכוללים השמצות, בריונות, הטרדה, התעללות, איומים, התחזות או הפחדה של אנשים או ישויות, מידע פרטי או סודי. החברה תהא רשאית לסיים מיידית את השימוש של משתמש העוברת על האמור לעיל ו/או למנוע ממנה כל שימוש באתר בעתיד.
- לא לעשות כל שימוש באתר לכל מטרה שהיא בלתי חוקית, פוגענית מחבלת אשר תפריע, תשבש, תשנה, תשמיד, תפגום, תגביל, תחבל או תשפיע בכל דרך אחרת על פעולתו התקינה של האתר בכל דרך שהיא, לרבות ומבלי הגבלה, וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים, תוכנת ריגול, תוכנה זדונית או כל אמצעי או טכנולוגיה משמידה או משבשת אחרת.
- תהליך ביצוע הרכישה
3.1. תהליך הרכישה יתחיל עם לחיצה על כפתור “רכישה מהירה” או “הוסף לעגלה” אשר תוביל לטופס מילוי פרטים אישיים של המשתמש, לרבות פרטי כרטיס אשראי, או לחילופין בחירה באפשרות של מסירת פרטי תשלום בטלפון לנציג מכירות במועד מאוחר יותר (התשלום בגין יתבצע באמצעות כרטיס אשראי, ישראלי בלבד, לא יתאפשר תשלום באמצעי תשלום אחר כגון: שיק, מזומן, זיכוי, תו שי), ואישור קריאה והסכמה לאמור בתקנון זה, אשר בסיומה תופיע הודעה על השלמת ההזמנה. עם סיום הליך המכירה ישלח לדואר האלקטרוני של המזמין מסמך המכיל את פרטי העסקה כנדרש על פי חוק (להלן: “מסמך פרטי העסקה”) ואישור ביצוע הרכישה. יובהר ויודגש כי ביצוע ההזמנה בפועל על ידי עגליס יעשה רק לאחר שיתקבל אישור חברת האשראי בדבר ביצוע החיוב, זאת בהתאם לנהלים המוסכמים בינה לבין חברת האשראי הרלוונטית, ובכפוף לזמינות המוצר במלאי.
3.2. על מנת להבטיח את ביצוע הרכישה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים בטופס מילוי הפרטים האישיים במדויק. אם בעת ביצוע הרכישה יימסרו פרטים שגויים, לא מובטח כי המוצרים ו/או השירותים יגיעו ליעדם או יינתנו למשתמש. מובהר כי במסגרת הליך ההזמנה ומסירתה למשתמש נדרשת זמינות המשתמש באופן טלפוני ו/או לקבלת מסרונים וכי במקרה של חסימת קו טלפוני לקבלת תוכן ו/או “טלפון כשר” ו/או מניעה אחרת לקבלת מסרונים מעגליס, לא ניתן יהיה להשלים את תהליך ההזמנה ומסירתה והמשתמש מאשר כי הדבר ידוע ומובן לו ולא תהיינה לו טענות ו/או דרישות כלשהן כלפי עגליס במקרה של אי קבלת מידע באמצעות טלפון/מסרון מן הטעמים הללו. מובהר כי במידה והפרטים שיימסרו יהיו שגויים, חלקיים או לא מדויקים, כי אז לא תוכל עגליס להבטיח את ביצוע ההזמנה ו/או את אספקת המוצרים לידי המשתמש במועד המתוכנן.
3.3. המשתמש מצהיר ומאשר כי ידוע לו שמסירת פרטים כוזבים ו/או פרטים שאינם שלו עלולה להוות עבירה פלילית וכי במקרה של מסירת פרטים כוזבים ייתכנו צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות בגין נזקים שיגרמו לעגליס בשל כך.
3.4. בסיום הפעולה המתוארת בסעיף זה, גם תשלח למשתמש הודעה בדוא”ל המאשרת את השלמת הרכישה. יובהר שאי-קבלת ההודעה מכל סיבה שהיא אינה גורעת מתוקף השלמת העסקה מקום בו התקבלה הודעה על השלמה כאמור לעיל.
3.5. כמות המוצרים המוצעת למכירה אינה קבועה ויכולה להשתנות ממוצר למוצר, וללא חובת הנמקה של החברה ו/או הספק. במקרה בו כמות המוצרים מוגבלת, תתבצע הרכישה על-ידי המשתמשים על בסיס כל הקודם, ועד לגמר המלאי.
3.6. ברגע ביצוע העסקה באתר באמצעות כרטיס אשראי (ו/או רכישה טלפונית ומתן מספר כרטיס אשראי) מצהיר בזאת המשתמש כי כרטיס האשראי באמצעותו מבוצעת העסקה הינו בבעלותו או בבעלות תאגיד בשמו הוא מבצע את העסקה, כי הכרטיס הינו בתוקף וכי הוא מורשה על פי כל דין ו/או הסכם לבצע עסקה בסכום העסקה הרלוונטי.
3.7. החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות סל הקניות שטרם הושלמה לגביו ההזמנה, באמצעות שליחת הודעה למספר ו/או לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח. בנוסף, מרגע ביצוע ההזמנה באתר ואילך תהיה רשאית עגליס לשלוח אל המשתמש הודעות עדכון באמצעות דוא”ל ו/או מסרונים, בדבר סטטוס ביצוע ההזמנה.
3.8. שליחה של הודעות על ידי האתר בכל דרך שהיא לרבות דוא”ל ו/או SMS כחלק מתפעול האתר ו/או כחלק ממתן שירות למשתמשות האתר כגון: שליחת הודעת אימות, כהגדרתה לעיל, תזכורות לצורך השלמת הזמנה וכד’ אינה מהווה “מסר פרסומי”. המשתמש מאשרת בזאת שליחת הודעות כאמור על ידי האתר.
3.9. המכירה באתר הינה מכירה עד גמר המלאי. במקרה שלאחר הזמנת מוצר באתר על ידי המשתמש, יתברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, עגליס תודיע על כך למשתמש ותציע לו מוצר חלופי או אפשרות לבטל את הזמנת המוצר ולזכות את הלקוח בעלות המוצר המבוטל כפי שחושבה בהזמנה. במידה והלקוח יבחר לבטל את כל העסקה, הוא לא יחויב בגין העסקה וההזמנה תבוטל. למען הסר ספק, החברה לא תהא מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק ישיר ו/או עקיף אשר נגרם לו ו/או לצד ג’, וזאת בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל את החיוב במידה ובוצע.
3.10. מבלי לגרוע מאילו הוראות תקנון זה, מובהר כי בתקופות בהן ייערכו מבצעים שונים באתר תהא עגליס רשאית להורות בדבר שינויים שונים באתר ו/או במגוון השירותים המוצעים ללקוחות האתר.
- המוצרים באתר ומחיריהם
4.1. המחירים באתר כוללים מס ערך מוסף ונקובים בש”ח (שקלים חדשים), אלא אם צוין אחרת במפורש. המחירים המופעים באתר אינם כוללים דמי משלוח, אלא אם צוין אחרת במפורש.
4.2. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים או השירותים באתר ו/או תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת והעדכונים יפורסמו באתר. המחיר התקף ביחס לרכישה שבוצעה הינו המחיר שהופיע באתר בעת השלמת תהליך הרכישה ועם קבלת אישור השלמת הרכישה באמצעות הדוא”ל על-ידי המשתמש.
4.3. המחירים באתר מתעדכנים מעת לעת. לפיכך עלולים להיווצר פערים בין המחיר בעת איסוף המוצר לעגלת הקניה לבין עת השלמת הליך הזמנה. אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחוייב הלקוח לפי המחירים המעודכנים. למען הסר ספק, החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת ו/או קשורה לפערי המחירים כאמור.
4.4. החברה אינה מתחייבת שהמחירים של המוצרים/השירותים המפורסמים באתר הם המחירים הזולים ביותר.
4.5. המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים במחסני האתר והחברה. החברה אינה מתחייבת להחזיק בכל עת מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
4.6. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין המראה ומפרט המוצרים כפי שנראים בתמונה לבין המוצרים בפועל. ככל שנפלה טעות כלשהי כגון בתיאור הפריט או במחירו, הדבר לא יחייב את החברה, ובכל מקרה החברה לא תישא באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או תוצאתי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוסכם ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה על מנת להציג תמונות מדויקות ומידע מדויק ככל האפשר.
4.7. החברה רשאית לפרסם ו/או להציע למשתמשי האתר מבצעים ו/או הנחות וכל הטבה אחרת בתנאים שנקבעו על ידה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה תהא רשאית להפסיק כל הטבה כאמור באופן מידי וללא הודעה מוקדמת.
4.8. ככלל לא יינתנו כפל הנחות/הטבות על פריטים הנמכרים באתר (אלא אם יצוין אחרת). בכלל זה, לא ניתן יהיה לממש קופונים (קוד מימוש) המקנים הנחה ו/או הטבה כלשהי בגין פריטים בסייל. תנאי המימוש של הקופונים ו/או מבצעים מתחלפים כפי שיפורט עם פרסום הקופונים ו/או המבצע. מובהר כי, במקרה של החזרת פריט שנרכש בהנחה/הטבה או תוך שימוש בקופונים (קוד מימוש), הסכום שיוחזר ללקוח יהיה הסכום ששילמה בפועל לאחר הנחה/הטבה, לא יינתן החזר על קופונים (קוד מימוש).
4.9. קודי קופון להנחה באתר ובסניפים תקפים אך ורק בעת תשלום עם כרטיסי אשראי רגילים / מזומן (בסניפים) ואינם תקפים לתשלום בכרטיסי הטבות / תווי קנייה / תווים נטענים / שוברים וכו’. כלומר, בעת תשלום עם כרטיס הטבות (קיפט קארד / שוברים / תווי קנייה / תווים נטענים וכו’) לא ניתן לעשות שימוש בקופוני הנחה. למען הסר ספק, כן ניתן לשלם בכרטיסי הטבות בעבור מוצרים שנמצאים בהנחה / מבצע (שאינו כולל שימוש בקוד קופון).
4.10. יובהר בזאת, כי חלק מהמוצרים הנמכרים באתר, אינם נמכרים בחנויות הפיזיות של החברה ולהיפך.
4.11. במקרה של מבצעים מיוחדים ופרסום “תקנון ו/או תנאי מבצע” יחולו על המבצע הוראות “תקנון ו/או תנאי המבצע”. שיפורסמו באתר.
- ביטול עסקה והחזרות
סעיף זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים לכלל הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן.
5.1. המשתמש רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצרים שביצע באמצעות האתר (בהתאמה “משתמש” ו-“עסקה”) אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) והתקנות מכוחו או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, בתוך 30 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש. החזרת המוצר תיעשה באחת מחנויות עגליס לפי בחירת המשתמש, בצירוף חשבונית, ובתנאי שלא נעשה כל שימוש בפריט, אריזתו לא נפתחה ולא הוסרו תוויות הפריט. סכום שובר הזיכוי יהיה זהה לסכום התשלום בפועל הנקוב על גבי החשבונית.
5.2. מוצרים שנרכשו בתנאי “מכירה מיוחדת” (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
5.3. בכל שאלה הקשורה לביטול העסקה, בירורים, החלפות, החזרות וכד’ יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של עגליס דרך עמוד צור קשר
או בטלפון 09-9510100
- אופן ביטול עסקה
6.1. ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול”):
- בדוא”ל לכתובת- online_service@agalease.co.il
- באתר האינטרנט- בדף הבית בקישור ייעודי לביטול עסקה
- פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר באמצעות שליחת הודעה בעמוד “צור קשר”
- פנייה ישירה לשירות הלקוחות במוקד הטלפוני שפרטיו מופיעים באתר בעמוד “צור קשר”
- משלוח דואר רשום לכתובת החברה- אזה”ת ג’וליס, מיקוד: 2498000, ת.ד 1061
בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של המשתמש ומספר ההזמנה (ו/או פרטי זיהוי נוספים שידרשו לשם זיהוי העסקה וזהות מבטל העסקה).
6.2. מועדים ותנאי ביטול עסקה – כללי
6.2.1. כל משתמש רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, במועדים ובתנאים הבאים:
ביטול רכישת מוצרים יחשב מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת המוצרים, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מבניהם).
6.2.2. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר, בניכוי דמי משלוח (ככל ונגבו) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל. במקרה של ביטול חלק מן העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר.
6.2.3. ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יחויב בדמי ביטול. ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר) יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים, לפי הנמוך מבניהם. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
6.2.4. במידה ולקוח שקיבל משלוח חינם מחליט לבטל את העסקה, ומגיע לאחד מסניפי הרשת לקבל החזר כספי על ההזמנה- הוא יחויב בדמי המשלוח + 5% משווי העסקה. זיכוי כספי יתאפשר רק במסגרת 48 שעות. ללקוח תינתן האפשרות לקבל זיכוי לחנות ללא קיזוז דמי המשלוח. כלומר, רק אם יבחר בזיכוי כספי, יצטרך לשלם את דמי המשלוח במידה וקיבל משלוח חינם.
6.2.5. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקשים הלקוחות, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
6.2.6. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
6.2.7. המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר.
6.3. עסקאות שלא ניתן לבטל
הוראות בדבר ביטול עסקה לא יחולו על העסקאות הבאות:
- עסקאות לרכישת מוצרים פסידים. לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מתנות. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
- עסקאות לרכישת מוצרים שבעקבתן המוצרים יוצרו במיוחד בעבור המשתמש;
- עסקאות לרכישת מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.
6.4. מועדים ותנאי ביטול עסקה – משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש
בסעיף זה:
“אדם עם מוגבלות” – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998;
“אזרח ותיק” – מי שמלאו לו 65 שנים;
“עולה חדש” – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות
6.5. משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת המוצרים נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
6.6. ביקש משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקה, רשאים נציגי האתר לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. בהתאם לדרישה כאמור, המשתמש יציג לפני נציגי האתר את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(ד) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, או יספק להם עותק שלו, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית.
- תוצאות ביטול עסקה
7.1. ביטול עקב פגם או אי התאמה
על המשתמש לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלת ההזמנה לידיו. במידה ופריט כלשהו התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, יהא רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו.
7.1.2. בביטול בנסיבות אלה לא ייגבו דמי ביטול, כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר אל החברה על חשבונה.
7.1.3. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
7.1.4. לחברה תעמוד הזכות לתבוע את המשתמש בשל ירידה בערך המוצר.
7.1.5. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. במקרה של ביטול חלק מן העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר.
7.1.6. בכל מקרה, החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה ובהתאם לדין, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם (ולמעט במקרה של ביטול העסקה עקב פגם או אי התאמה של מפרט הפריט בפועל ביחס לזה שהוצג באתר).
7.1.7. החזרת המוצר לשם החלפתו במוצר אחר או לקבלת זיכוי כספי תעשה בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנהוגה בחברה, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש.
7.1.8. בכל שאלה הקשורה לביטול העסקה, בירורים, החלפות, החזרות וכד’ יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של עגליס בטלפון: 09-9510100 או דוא”ל online_service@agalease.co.il
7.2. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
7.2.1. במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים 6 או 6.4 לעיל, שלא מהטעמים המנויים בסעיף 7.1. לעיל (פגם או אי התאמה), כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון המשתמש.
7.2.2 בסעיף זה, “דמי ביטול” – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת החברה הוצאו על-ידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה, או בשל ביטולה.
7.2.3. במידה והמשתמש קיבל את המוצרים שרכש, עליו להחזירם לחברה במקום עסקה, והוא הדין לגבי מוצרים כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.
7.2.4. מבלי לגרוע מהוראות סעיפים 7.1. ו-7.2 לעיל, במידה ומשתמש ביטל עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) כאמור בסעיפים 6.2 ו 6.6 לעיל, שהוחל במתן השירות לפיה, ישלם המשתמש את התמורה היחסית בעד השירות שניתן לו.
7.2.5 במידה והתקין נציג מטעם החברה מוצרים בבית המשתמש לצורך מתן שירות לפי העסקה, החברה תהיה רשאית לגבות מהמשתמש תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 ש”ח.
- ביטול העסקה על ידי החברה
החברה תהא רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה בנסיבות להלן:
8.1. במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר; ו/או אם נפלה טעות כלשהי, לרבות טעות סופר ו/או תקלה בתקשורת ו/או כל תקלה טכנית אחרת אשר שבשה את מחיר המוצר ו/או את תיאור הפריט באתר, ו/או במשלוח המוצר;
8.2. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר, המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין.
8.3. אם התברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה של המשתמש ו/או מי מטעמו.
8.4. אם המוצר המוזמן סופק לכתובת ו/או לסניף לפי בחירת הלקוח ואולם לא נאסף במשך 14 ימי עסקים ו/או לא נוצר קשר עם הלקוח לשם מסירתו עקב אי זמינות הלקוח ו/או פרטי התקשרות שגויים/חלקיים/לא עדכניים.
8.5. אם יתגלה כי הלקוח הזין פרטים שגויים בעת הרישום לאתר ו/או ביצוע ההזמנה.
8.6. אם בוצע מעשה או מחדל אשר עלול לפגוע באתר ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות, עובדי וספקי החברה ו/או האתר.
8.7. אם השימוש באתר הווה ו/או אפשר ו/או עודד ו/או סייע לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על פי דיני מדינת ישראל.
8.8. כאשר הלקוח חב חוב כספי לאתר ו/או לחברה וכבר חלף המועד לתשלומו.
8.9. במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.
8.10. אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם יצא המשלוח ללקוח). בוטלה ההזמנה כאמור, האתר לא יהא אחראי ולא יישא בכל נזק שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
8.11. כאשר קיים חשש, מצד החברה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
8.12. מבלי לגרוע מאמור לעיל, החברה תהא רשאית שלא לאשר הזמנה מסיבות נוספות לפי שיקול דעתה הבלעדי. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי עגליס בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
8.13. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
- הגנה על הפרטיות ומאגרי מידע
9.1. החברה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישיים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו במאגר המידע של החברה אשר אחת ממטרותיו היא דיוור ישיר. להסרה ממאגר המידע, יש לפנות בכתב לשירות הלקוחות של החברה בדוא”ל online_service@agalease.co.il או בטלפון: 09-9510100.
9.2. מובהר כי על מנת להגן על סודיות המידע פועלת עגליס באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני המשמש להצפנת נתונים מרגע הקלדתם על ידי הלקוח ועד להעברתם למערכת האתר. ויודגש כי פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים במערכות האתר מאחר והאתר נעזר בחברה חיצונית לצורך סליקת כרטיסי האשראי. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
9.3. לתשומת לב המשתמש: במעמד הרכישה הראשונה באתר יתבקש המשתמש לבחור במקום המיועד לכך האם הינו מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורכי קבלת מידע תכני באמצעות הודעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים (הודעות sms). אם המשתמש אינו מעוניין לקבל מידע תכני ו/או הודעות על מבצעים והנחות מהאתר הוא יוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך האמור, וכן יוכל להסיר בכל עת את פרטיו מרשימת התפוצה של האתר במקום המיועד לכך או בכל אמצעי אחר לרבות במסגרת כל הודעת דואר אלקטרוני ו/או מסרון (הודעות sms) שיקבל מהחברה.
9.4. השימוש במידע נעשה על פי דין ונועד לצרכי ניהול ותפעול האתר ומתן השירותים ללקוחות ובכלל זה: שיפור חווית המשתמש, שיפור והעשרת השירותים והתכנים המוצעים באתר, שינוי וביטול שירותים ותכנים קיימים, התאמת תכנים ושירותים ללקוחות וטעמם, למטרות שיווק ו/או פרסום ו/או קידום מכירות ו/או מכירות, למטרת פניה לנרשמת בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר של חומר שיווקי ופרסומי ו/או אחר בכל אמצעי תקשורת (לרבות ב-SMS ודוא”ל) לרבות באמצעות טכנולוגיית “עוגיה” (Cookies) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי ו/או לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וכד’. מובהר כי המידע עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים, פרט למספר כרטיס האשראי, ככל שהדבר יידרש לצורך מתן השירותים ו/או תפעול האתר ו/או מועדון הלקוחות ו/או לניהולו התקין של האתר( כגון על ידי העברת מידע לעובדי החברה ו/או לספקי האתר) ,והכל בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
9.5. החברה תוכל למסור פרטים כאמור גם לצרכים אחרים ככל שתידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי ו/או לפי דין ו/או על פי בקשה מגורם משפטי מוסמך ו/או לצורך סיוע לרשויות אכיפה ממשלתיות ו/או לצורך הגנה על ביטחון ושימוש הלקוחות באתר ו/או אם תתמזג עם גוף אחר ו/או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר וככל שהמידע יועבר לאותו גוף שיקבל על עצמו את הוראות מדיניות הפרטיות בחברה ו/או אם תעלה טענה ו/או יתעורר חשד אצל החברה כי הנרשמת לאתר ביצעה מעשה ו/או מחדל הפוגע ו/או עלול לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים ו/או חשד כי המשתמשת ביצעה שימוש שיש בו משום לאפשר, לסייע ו/או לעודד ביצועו של מעשה בלתי חוקי ו/או חשוד כמעשה בלתי חוקי ו/או שימוש שיש בו משום הפרת תנאי מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם החברה.
9.6. רישום הפרטים באתר ו/או השימוש באתר מהווה הסכמה של הנרשמת לכך שמידע אודות פרטיה וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטיה יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש כדין. משתמש רשאי לדרוש מהחברה בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע. המשתמש מוסר את פרטיו מרצונו החופשי. ידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע אודותיו. האחריות בגין נכונות הפרטים ועדכונם הינה על המשתמש בלבד.
9.10. החברה רואה בגולש ברשת האינסטגרם אשר העלה תמונה בה ניתן לראות מוצר ממוצרי האתר יחד עם התיוג @agalease כמי שהזמין את החברה ו/או מי מטעמה לשתף את התמונה באתר ו/או במדיות חברתיות בהן יש לאתר עמוד. גולש אשר אינו מעוניין בהצגת התמונות שהועלו על ידו באופן הנ״ל מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בכל אמצעי תקשורת שיבחר, והסרת התמונות תתבצע מיידית.
- זכויות יוצרים וקנין רוחני
10.1. כל זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים בקשר לאתר, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה הינם רכושה הבלעדי של עגליס בלבד.
10.2. האתר והתוכן המופיעים בו, לרבות עיצוב האתר, צילומים, גרפיקה, טקסטים, עיצובים, איורים, תרשימים, שרטוטים, תמונות, מפות, קטעי וידאו וכיוצא בזה (להלן- “המידע”) מוגנים ע”י חוקי זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ”ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות, המידע הוא קניינה של החברה או של צדדים שלישיים אשר התירו לחברה לפרסם את המידע נשוא זכויות היוצרים באתר.
10.3. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר עגליס, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד’), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.
10.4. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר עגליס, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.
10.5. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר עגליס לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame) , גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו (“קישור עומק”), אלא לעמוד הבית בלבד. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. שם החברה, שם המותג, סימני המסחר של עגליס (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיוב’ – הם כולם רכושה של עגליס בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש. אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם עגליס נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
10.6. נאסר על המשתמש להכניס שינויים, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור כל חלק מן המידע הכלול באתר ללא הסכמתה הכתובה והמפורשת של החברה.
10.7. המשתמש מכיר בזכויות היוצרים הקיימות במידע ומתחייב שלא לעשות כל שימוש מסחרי במידע או כל שימוש בניגוד לאמור בדיני זכויות היוצרים ובאמנות בינ”ל, או לגרום לכל שינוי או סילוף במידע או בכל חלק הימנו.
10.8. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר. אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה, אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
- מדיניות משלוחים / אספקת מוצרים
אספקת מוצרים לבית הלקוח/מען אחר שמסר
11.1. משלוח אל בית הלקוח או מען אחר שמסר המשתמש, לפי בחירתו, יבוצע בכפוף לתשלום דמי משלוח כמפורט באתר (להלן: “דמי המשלוח”). דמי המשלוח הינם 29 ₪, החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת בעבור שיטת משלוח. בעבור איסוף מסניף לא ייגבה תשלום מהלקוח. דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים המצוין באתר. דמי המשלוח יגבו בגין אספקה ליעד אחד, בין אם הוזמן פריט אחד או יותר. התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי או בחיוב טלפוני ויצטרף לתשלום הכולל עבור המוצרים שהוזמנו, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בהתאם להוראות הדין.
11.2. שירותי השילוח יבוצעו באמצעות חברת שליחויות עצמאית (להלן: “חברת השילוח”), לפי בחירת החברה ושיקול דעתה ויכול שזהות החברה המשלחת תשתנה מעת לעת. מובהר כי החברה לא תהא אחראית למעשה ו/או מחדל של חברת השילוח.
11.3. החברה תפעל על מנת לספק את המוצרים שהוזמנו על פי התנאים ודמי המשלוח הנקובים באתר בעת ביצוע ההזמנה. במועד עדכון תקנון זה זמן אספקת המוצרים מרגע הזמנתם באתר הינו בתוך 7 ימי עסקים לכל היותר. מובהר כי מועד אספקת המוצרים המצוין באתר מתייחס לימי עסקים (היינו, בספירת הימים לא יספרו ימי ו’-ש’, ערבי חג וחג) וכן, כי המועד לתחילת ספירת ימי העסקים יהא במועד קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. לתשומת לב המשתמש, הזמנה שבוצעה באתר
שלא ביום עסקים או כן ביום עסקים, לאחר השעה 14:00, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת.
11.4. לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג.
11.5. החברה תפעל ככל יכולתה לספק את הפריטים לכל מען ברחבי הארץ אך אינה מחויבת לספק את הפריטים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. יודגש כי אופן משלוח המוצרים כפוף לתנאים החלים בחברות ההפצה בכל הנוגע לאזורי החלוקה (כגון מגבלות על חלוקה ו/או איסוף מעבר לקו הירוק, מסירה לנקודת חלוקה בתוך מושבים וקיבוצים וכדומה), שעות החלוקה, ואופן החלוקה (כגון איסוף מסניף הדואר). לשם מסירת המוצרים המוזמנים לידי המשתמש בביתו או במען שמסר, ייצור נציג חברת השילוח קשר טלפוני עם המשתמש לשם תיאום המסירה (באמצעות שיחת טלפון ו/או מסרונים). מובהר כי מסירת המוצרים במועד הינה תלויה, בין היתר, בזמינות הלקוח לשם תיאום קבלתם עם הנציג כאמור. מובהר כי עיכוב באספקת מוצר, הנובע מאי זמינות הלקוח לא יחשב, בכל מקרה, כאיחור במסירת ההזמנה על ידי עגליס ולא יזכה את הלקוח בפיצוי כלשהו.יובהר כי יתכנו ישובים שחברות ההפצה והמשלוחים אינן מגיעות לבתי הלקוח בהם והלקוח יוכל לקבל את המוצר רק בסניף הדואר המצוי בישוב הקרוב לכתובת המשלוח שנמסרה על-ידי הלקוח ו/או בנקודת חלוקה אחרת לפי העניין. מוצר יחשב ככזה שנמסר ללקוח אם נמסר לסניף דואר כאמור, או לנקודת חלוקה כאמור, גם אם הלקוח לא הגיע לקחת את המוצר וכן גם אם מקום מסירת המוצר כאמור אינה כתובת המשלוח של הלקוח. במקרה של מסירה לא בכתובת המשלוח של הלקוח, ללקוח לא תהיה כל טענה כנגד החברה במקרים המתוארים לעיל, בכל הנוגע לאופן המסירה, לרבות בכל מקרה של עיכובים במסירת המוצרים.
11.6. ליישובים מרוחקים: אילת ,יישובי הערבה, אזור רמת הגולן, יישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק בסיסים צבאיים ועוד- זמני אספקה שונים.
11.7. שינוי מען המשתמש למסירת המשלוח לאחר שהמשלוח כבר יצא אל המען שהוזן באתר בעת ביצוע ההזמנה, יבוצע על ידי החברה, בתיאום עם המשתמש (באמצעות מחלקת שירות הלקוחות), בכפוף לתשלום בסך 20 ₪.
11.8. מובהר כי התחייבות החברה לאספקת המוצרים הינה בכפוף להשלמת ביצוע התשלום על ידי המשתמש ואישורו על ידי חברת האשראי וכן בכפוף לזמינות המוצרים במלאי.
11.9. החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח. החברה ו/או מי מטעמה ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא ישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כגון: שביתות, השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של המשתמש. החברה לא תהיה אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטי התקשרות שגויים ו/או לא מדויקים/מלאים שמסר המשתמש.
במקרה של איחור או עיכוב באספקה צפויים ו/או הידועים לחברה מראש, תנקוט החברה במירב המאמצים בכדי ליידע את הלקוח מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור, בהתאם לפרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידי הלקוח במועד ההזמנה.
11.10. יובהר כי תנאים אלה יחולו גם במקרה בו המשתמש רשאי להחזיר את המוצר במקום בו קיבל אותו, ובמקרה כזה על המשתמש להגיע לישוב ו/או לסניף דואר ממנו ניתן לשלוח את המוצר בדואר ו/או באמצעות חברת הפצה ולמשתמש לא תהיה כל טענה כלפי החברה במקרה זה.
11.11. ריהוט (שידות, מיטות, ארונות וכד’) מתבצע ע”י יצרן הריהוט ובאחריותו לאחר תיאום עם החברה. התשלום עבור הובלה והרכבת הריהוט יבוצע ישירות אל מול המוביל מטעם יצרן הריהוט. המיטות מגיעות מפורקות ומורכבות בבית הלקוח. השידות מגיעות מורכבות ומובלות בשלמותן. באחריות הלקוח לוודא שהפתחים בביתו מספיק רחבים וכי השידה יכולה לעבור ללא צורך בפירוק והרכבה מחדש. למען הסר ספק, במידה ויתגלה במועד האספקה כי הריהוט אינו עובר בפתחים בבית הלקוח – פירוק והרכבת השידה מחדש יהיו בתשלום נוסף אשר יחול כולו על הלקוח בלבד.
11.12. מובהר כי במהלך מכירה מיוחדת/תקופות מבצעים, לרבות SHOPPING IL, בלאק פריידיי וכיוצא בזה, זמן האספקה עשוי להתארך עד ל- 14 ימי עסקים.
11.13. במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
11.14. מובהר כי התחייבות עגליס לאספקת המוצרים הינה בכפוף להשלמת ביצוע התשלום על ידי המשתמש ואישורו על ידי חברת האשראי וכן בכפוף לזמינות המוצרים במלאי.
11.15. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי. במקרים בהם מוצר אזל מהמלאי והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה, החברה תיצור קשר עם הלקוח ותוודא מולו האם ברצונו לבטל את העסקה במלואה ו/או רק את הפריט החסר, במידה והלקוח יבחר לבטל את כל העסקה, הוא לא יחויב בגין העסקה וההזמנה תבוטל. למען הסר ספק, החברה לא תהא מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק ישיר ו/או עקיף אשר נגרם לו ו/או לצד ג’, וזאת בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל את החיוב במידה ובוצע.
אספקת הזמנה לסניף מרשת עגליס לפי בחירת המשתמש
- משלוח שיוזמן לאיסוף על ידי הלקוח מסניף עגליס יבוצע ללא תשלום דמי משלוח.
- אספקת ההזמנה לחנות הנבחרת תבוצע בתוך 7 ימי עסקים מיום ההזמנה באתר. בעת קבלת ההזמנה בחנות, ייצור נציג החנות הרלוונטית קשר עם המשתמש לשם עדכונו בדבר הגעת ההזמנה לחנות (בשיחת טלפון או באמצעות מסרון).
- המשתמש יוכל לבוא לאסוף את המוצרים במהלך שעות הפעילות של החנות כפי שמפורסם באתר. הזמנתו תישמר עבורו בחנות למשך 14 ימי עסקים אלא אם כן אושר אחרת על ידי החברה.
- מובהר כי מרגע שנמסרה למשתמש הודעה בדבר הגעת ההזמנה אל החנות המבוקשת ידרש המשתמש לאסוף את ההזמנה מהסניף בתוך 14 ימים לכל היותר. במידה וההזמנה לא תיאסף על ידי המזמין בתוך פרק זמן זה, לא תוכל עוד החנות להחזיק בהזמנה – בנסיבות כאמור ההזמנה תבוטל והמשתמש יזוכה בגין הזמנתו. באחריות המזמין, לעדכן את החנות כי אין באפשרותו/יכולתו לאסוף את החבילה. במעמד זה, יזוכה הלקוח על ידי הסניף בגין המוצר/ים, זיכוי/החזר בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה תשע”א 2010 ותקנון האתר.
- הגבלת אחריותה של עגליס
12.1. האתר בכללותו, כולל כל המידע המופיע בו והתוכנה העומדת בבסיסו, מוצע לציבור כמות שהוא (As Is). אמנם, התכוונה עגליס כי המידע יהיה נכון ומדויק, ואולם יתכן והמידע אינו שלם ולחליפין יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע. למרות האמור לעיל, עגליס בודקת את המידע המוצג באתר, לרבות המפרטים ומחירי המוצרים, בנסיבות בהן יתגלה לעגליס, כי נפלה טעות במידע המוצג באתר, תתקן עגליס את הטעות באופן מידי.
12.2. מובהר כי עגליס אינה אחראית לאי דיוקים, או לטעויות שנפלו ביחס למידע, במקרים בהם נקטה בכל האמצעים הסבירים בכדי למנוע טעויות אלו. עגליס מבהירה בזאת כי המידע הכלול באתר הינו למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת ו/או הצעה לרכישת מוצר כלשהו או למתן שירות כלשהו, ועל כן מודע המשתמש ומסכים לכך שכל הסתמכות על הצהרות, הבעות עמדה, עצות או כל מידע אחר המוצג באתר נעשה לפי שיקול דעתו של המשתמש ובאחריותו הבלעדית. יתכן וחלק מהמידע מקורו מצדדים שלישיים, ועל כן מובן שלעגליס אין כל אחריות בגין מידע מעין זה, ואין עגליס ערבה למידת הדיוק של מידע זה. יחד עם זאת, מפעילי האתר ינקטו בכל האמצעים מול הספקים בכדי לפתור תלונות צרכנים.
12.3. עגליס אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי עגליס, נזקים, קלקולים, תקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר, אצל עגליס או מי מספקיה.
12.4. השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש. עגליס אינה נושאת בכל אחריות או חבות בגין כל שיבוש, טעות או השמטה בתוכן האתר. עגליס לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר, עקיף, תוצאתי או אגבי עקב גישה לאתר, והשימוש בו או עקב מניעה כלשהי מהגישה או השימוש באתר, בין בעילה חוזית ובין בעילה נזיקית.
12.5. עגליס אינה אחראית לכל נזק, לרבות בשל “וירוסים” או יישומי תוכנה למיניהם, לציוד המחשב של המשתמש או לכל רכוש אחר של המשתמש, שיגרמו בשל גישה, גלישה או שימוש באתר, ובכלל זאת, בשל הורדת מידע.
12.6. עגליס אינה נושאת באחריות לתוכנן של מודעות פרסומת או הצעות מסחריות המתפרסמות באתר על ידי צדדים שלישיים.
12.7. עגליס לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בלתי הולם או שגוי במוצריה וכן, לא תהא אחראית במקרה של נזק למוצר אשר הותקן על ידי המשתמש שלא בהתאם להוראות.
12.8. התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי ייתכנו הבדלים בצבעים או שינויים אחרים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
12.9. למען הסר כל ספק מובהר כי אם בתום לב נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר ו/או מחירו באתר, לא יחייב הדבר את עגליס. במקרה כאמור עגליס תאפשר למשתמש לבטל את העסקה ותשיב לו את מלוא הכסף ששילם.
12.10. הופעתם של קישורים (“לינקים”) באתר, המפנים לאתרים אחרים כלשהם אינם מהווים ערובה לתכנים באתרים אלה לרבות מבחינת מהימנותם, שלמותם, או מכל בחינה אחרת. בכל הנוגע לקישורים לאתרים אחרים, אשר אינם מתופעלים על ידי עגליס, עגליס לא תהיה אחראית לנכונות המידע ו/או לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, ככל שנזק כאמור יגרם למשתמש כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המופיע באתרים אלה או בשל מדיניות השמירה על הפרטיות שלהם.
מידע והמלצות בנושא משלוחים:
- מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.
- על מנת לתת מענה רחב, יצרנו עבורך מספר אפשרויות לקבלת הזמנתך :
שירות שליחים עד הבית, תוך 7 ימי עסקים – 29 ₪. בהזמנה מעל 250 ₪ – משלוח חינם.
איסוף עצמי על ידי הלקוח תוך 7 ימי עסקים – 0 ₪. במחסני החברה בהתאם לשעות הפעילות ובתיאום מראש.
- התשלום אינו כולל הובלת מוצרי ריהוט והרכבתם. במקרה זה התשלום ישולם ישירות למובילים במזומן.
- המחיר הבסיסי של הובלת ריהוט הינו 350 ₪
- במידה של יעד מרוחק, הובלה מעל קומה שלישית ללא מעלית, גישה מוגבלת או צורך במנוף יגבה מחיר נוסף וזאת כמובן בתיאום מראש.
- זמן אספקת ריהוט הוא לפחות 10 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
- בעת אישור ההזמנה תשלח אליכם סיכום ההזמנה במייל
צוות עגליס משקיע מאמצים רבים על מנת שתקבלו את הזמנתם באיכות הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר.
יש לכם שאלה? צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו במספר: 09-9510100 או בעמוד “צור קשר” באתר.